Etykiety i naklejki do znakowania produktów
brak zdjęcia

Primera jest producentem naklejek i etykiet służących do oznaczania artykułów. Zajmuje się również produkcją przywieszek. Są one wytwarzane różnymi metodami, tak aby osiągnąć pożądany efekt. W ofercie są na przykład etykiety zawierające kody kreskowe (usuwalne, dwustronne, odporne na temperaturę i wiele innych). Primera gwarantuje profesjonalną obsługę - pomoc w doborze projektu i udzielenie wskazówek związanych ze stroną techniczną znakowania. Firma sprzedaje również urządzenia, które odczytują kody kreskowe oraz wiele innych produktów. Jej celem jest stałe podnoszenie jakości oferowanych produktów.

Dodane: 2015-09-09 Kategoria: Promocja / Materiały Reklamowe
Określ problem





Przeczytaj też:

Brelok metalowy z nadrukiem
Brelok metalowy z nadrukiem

Znając dobrą firmę reklamową, możemy szybciej przygotować gadżety reklamowe dla naszych klientów. Kupno takich produktów jest niezbędny w prowadzeniu nowoczesnej firmy. Czasami wystarczy tylko zainwestować w d...

Kubki reklamowe - świetne rozwiązanie dla promocji
Kubki reklamowe - świetne rozwiązanie dla promocji

Niektóre firmy mają tendencje do inwestowania w produkty reklamowe słabej jakości i w dodatku mało przydatne. Kiedy odbiorca dostanie taki gadżet, wcale z niego nie korzysta, a więc z punktu widzenia reklamodawcy ...

Windery reklamowe - czyli tzw. maszty reklamowe
Windery reklamowe - czyli tzw. maszty reklamowe

Windery reklamowe to jedne z popularniejszych masztów reklamowych, które dzięki swojej wszechstronności, jak również dużej funkcjonalności oraz uniwersalności stanowią także jedną z najczęściej stosowanych ...

Solidne czapki reklamowe
Solidne czapki reklamowe

Do popularnych kategorii produktów reklamowych należą tekstylia takie jak koszulka, bluza czy czapka bejsbolówka z logo. Są to najbardziej popularne materiały tekstylne znajdujące się w ofercie naszego przedsięb...

Drukowanie atrakcyjnych ulotek reklamowych
Drukowanie atrakcyjnych ulotek reklamowych

Nie ma lepszego sposobu promowania swojej własnej działalności gospodarczej niż bezpośredni kontakt z ludźmi, ściśle powiązany z wręczaniem materiałów promocyjnych. Dzięki systemowi rozdawania ulotek można ...